Platforma Zakupowa


Szanowni Państwo,

Informujemy, iż postępowania wszczęte od dnia 18 października 2018 r. o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych są prowadzone z wykorzystaniem Platformy Zakupowej, natomiast pozostałe postępowania o udzielenie zamówień publicznych będą prowadzone na dotychczasowych zasadach.
 
Nasz szpital realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy eB2B, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
 
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z helpdeskiem, który udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy

https://szpitalbp.eb2b.com.pl/contact.html
 
Helpdesk jest czynny codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 pod nr tel.  +48 22 378 39 70, +48 22 258 48 61, +48 22 428 19 28
 
Wejście na platformę przez link: szpitalbp.eb2b.com.pl
 
Instrukcja dla Wykonawców dostępna po zalogowaniu na Platformie Zakupowej w zakładce POMOC

Powrót na początek strony